Hello guest, if you read this it means you are not registered. Click here to register in a few simple steps, you will enjoy all features of our Forum.

What game do you like?
#1
I love playing call of duty series, gta too.
I love too mapping and building. Do you? Wink
  Reply
#2
SA-MP pretty much atm
[Image: WTU9b0T.png]
  Reply
#3
(10-04-2016, 10:35 AM)Neaksy Wrote: SA-MP pretty much atm
How? lol

Only game I like GTA V at moment also, I tried to do creator and video editing doesn't give me the time to do creator lol

I do like Minecraft, I miss this game
[Image: signture%281%29.png][Image: signture%282%29.png][Image: signture%283%29.png]
[Image: aa4095152aa0c0c89a01a7fc7634e1d4.png]
  Reply
#4
(10-04-2016, 10:58 AM)Lenichelle Wrote: How? lol

I've been playing on an RP server for a while now, it's really fun and addictive.
[Image: WTU9b0T.png]
  Reply
#5
GTA V, CSGO, BF4, BF3 and GTA IV with the occassional Witcher 3 (the only SP game I play)
My YouTube Channel               PC Specs
Most important specs: 
CPU: i7 4790K @ 4.6GHz 
GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G 2-Way SLI
RAM: 16GB DDR3 1600 MHz GEiL
Mobo: MSI Gaming 5 Z97 
  Reply
#6
I can't more play on GTA V from this community
[Image: signture%281%29.png][Image: signture%282%29.png][Image: signture%283%29.png]
[Image: aa4095152aa0c0c89a01a7fc7634e1d4.png]
  Reply
#7
GTA IV and V, Battlefield: Bad Company 2, the Command & Conquer series and a few others.
  Reply
#8
i wish i had time to play anything but gta... Undecided
[Image: tNV3Cfb.png]
  Reply
#9
Besides GTA......Tekken, Destiny, Street Fighter, Battlefield, Counter-Strike and Borderlands
[Image: Darkgunner_77.png]
  Reply
#10
Dirty Bomb, Payday 2, Fallout: New Vegas and Fallout 4
  Reply
#11
I like a bit of everything. I like Mario Games, I like Euro Truck, GTA & that's it.
  Reply
#12
Next to GTAOnline, i play a bit of The Division, but yeah it gets old after an hour.

My most played games lately are Assetto Corsa and Fallout4, but i prefer Fallout:New Vegas and i play that sometimes too..
  Reply
#13
I played world of warcraft for fer years.
Also i like Mafia series and GTA as well
[Image: avatar11.gif]
Intel Core i-5 6500 / Nvidia Geforce GTX 1060
24Gb RAM DDR4 / SSD 240Gb / HDD 2000Gb
My YouTube
  Reply
#14
Overwatch & League : D
[Image: 76561198238232224.png]
  Reply
#15
I play gta 5, cod:mw2, my summer car, overwatch, osu! yeah.. thats pretty much it but still I would add more games to this but my pc is shit and cant run anything good (okay its not that shit) I`ve only listed games that I own
CPU:PENTIUM G4560
GPU:MSI RX460 4GB
[Image: fb5032e0d4be2454dae14f7c04bf8cae.png]
[Image: 76561198015949406.png]
Away
  Reply
#16
Other than GTAV, Isaac Afterbirth, sometimes Garry's mod.
Right now playing trough Mirror's Edge Catalyst.
  Reply
#17
Grand Theft Auto V 
(10-04-2016, 08:31 AM)Lionek Wrote: I love playing call of duty series, gta too.
I love too mapping and building. Do you? Wink

I love playing gta 5 online I love playing nba 2k16 and 2k17. Do you play these games? ??????????
  Reply
#18
(10-04-2016, 11:54 PM)gtamissions Wrote: i wish i had time to play anything but gta... Undecided

yeah... I remember watching your BonersGames channel everytime you uploaded on it... I miss those days
[Image: Skull1.gif]
  Reply
#19
(10-04-2016, 07:31 PM)Stinger Wrote: GTA V, CSGO, BF4, BF3 and GTA IV with the occassional Witcher 3 (the only SP game I play)

Definetly gonna add BF1 to that list now. Imo the most enjoyable game that has released in a long time.
My YouTube Channel               PC Specs
Most important specs: 
CPU: i7 4790K @ 4.6GHz 
GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G 2-Way SLI
RAM: 16GB DDR3 1600 MHz GEiL
Mobo: MSI Gaming 5 Z97 
  Reply
#20
GTA LIFE
IG: UMADBRO__OKAY
Twitter: UMADBRO_OKAY
  Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)